دیوان عاشقی
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:دیوان عاشقی, :: 22:28 ::  نويسنده : ABD

 

همه میگویند قانع باش!چرا؟دراین عمرکوتاه قانع بود؟پروازکن هرچه رفیع تر-حرف دلت رابزن هرچه دیوانه وارتر.کاری که ما نتوانستیم .......

پائیزرادوست دارم چون فصل غم است.غم رادوست دارم چون حرف دل است پائیز بهارغم انگیزی ست که هرلحظه نوایی دارد.....

بازی روزگار رانمی فهمم اومرا دوست دارد من تورادوست دارم_تو اورا_ اودیگری را وهمگی تنهائیم....

به سوی هم قدم بر می داریم به یک زبان سخن می گوئیم امابه وسعت رویاهایمان تنها میمانیم....

حیران زده پریشان درجایی از زندگی ایستاده ام        جایی خالی از عشق   جایی که سایه هاسبزشده اند   سایبانی از سکوت زمان رادر بی زمانی خویش وانهاده ام   صداهاهمه شکل درد  عبورفکرهای سرد    دل درانزوای خزانی ست     قلب دراشتیاق جرعه ای ازعشق     وامانده اند      گاه فکر میکنم این لحظه های تنهایی     اطلس زندگی منند وهر لحظه باورم باورتر میشود......

درزندگي به کساني دل ميبنديم که نمي خواهندمان وازوجودکساني که ميخواهندمان بي خبريم*شايداين باشددليل تنهاييمان...
شبي غمگين  شبي باراني وسردمرادرغربت فردارهاکرد.دلم درحسرت عشق اوماندمرا چشم انتظارنگاهي گذاشت تمام هستي ام بودونميدانست بامن چه هاکرد هرگزشکستم رانفهميد گرچه تاته دنياصدايش خواهم زد...

کاش کسي تودلم پانميذاشت...کاش اگه پاگذاشت تنهام نمي گذاشت...تنهام گذاشت اماکاش ردپاشو رودلم جانميذاشت...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان